Kniha.cz případová studie

+34,3%
tržby
Využili jsme stávajících míst, která byla používaná pro crosssale a upsale a obsahovala defaultní nabídku knih, která byla pro každého návštěvníka stejná. Na některých lokacích jsme přidali nové boxy.

Snapbacks.cz případová studie

+27,3%
tržby
+22,3%
průměrná objednávka
+22,8%
transakcí
Jak to dopadlo? Konverzní poměr +9,4% Transakce +22,8% Tržby +27,3% Průměrná hodnota objednávky +22,3% Unikátní nákupy +24,2% Množství nákupů +18,9% Počet návštěv od opakovaných návštěvníků +33,2%

Snowbitch.cz případová studie

+24%
tržby
+7,8%
konverzní poměr
+1,7%
průměrná objednávka
Snowbitch prodává mladou, street, skate módu. Cíl byl jasný, zvýšit prodeje. Na webu bylo doporučování úplně standardní, ručně vybrané produkty. My jsme přidali vazby mezi produkty – co s čím se…

Etravel.cz případová studie

+34%
tržby
Etravel.cz je zaměřen na prodej tuzemských a zahraničních zájezdů. Cíl byl jednoduchý: Zjistit, o kolik procent zvýšíme obrat, když začneme zájezdy personalizovaně doporučovat. Řešení: Na webu jsme personalizovali hned několik boxů.

Jak na doporučovací mechanismy?

Připravili jsme pro Vás detailní osmistránkový whitepaper o tom: jak doporučovat produkty na eshopu k čemu recommend systémy slouží jaké možnosti pro doporučování produktů Persoo nabízí Možná budete překvapeni co…

Case study – cross sell na Hanibal.cz

+12,6%
tržby
+7,4%
průměrná objednávka
+4,3%
konverzní poměr
Přečtěte si, co o nás píše H1, kde jsme společně realizovali cross-sell v předkošíku. Je opravdu překvapivé, že triviální doporučování nefunguje, ba co hůře, dokonce zhoršuje konverze. Teprve když se…

Nepersonalizace 2014

Vystoupili jsme na výborné nekonferenci o personalizacích - kde jste si nás mohli porovnat s dalšími systémy, které se snaží personalizovat weby. Více podrobností, slidy a podobně naleznete na webu…

Email marketing a customer experience

S novými technologiemi se mění i očekávání zákazníků na internetu. Pro dnešní zákazníky musí být nakupování zážitkem. Nechtějí, abyste je “spamovali” newslettry, abyste se k nim chovali stejně jako k…

Jaký prodavač obsluhuje váš eshop?

Co by se stalo, když byste chování vašeho eshopu realizovali v kamenné prodejně? Google natočil několik vtipných videí o tom, jaká uživatelská zkušenost s některými eshopy. Posuďte sami. K odhalení problémů…