CZC.cz případová studie

CZC.cz Logo

Každý IT geek a uživatel počítačů a elektroniky zná CZC.cz. CZC.cz jako silný hráč na trhu chtěl posílit svou pozici v e-commerce, zlepšit UX a zvýšit obrat. Nasazovali jsme, testovali jsme a CZC.cz se díky Persoo dostalo o úroveň výše.

A jak to dopadlo?

  • Personalizace webu hodně pomohla. Box na HP má o 95 % vyšší proklikovost.
  • Boxy s doporučováním na detailu produktu přináší zvýšení obratu o 5,1 %.
    Průměrná objednávka se zvýšila o 8,2 %.
  • Cross-sell v předkošíku přináší zvýšení obratu o 5,6 % a to hlavně díky zvýšení počtu transakcí o 6 % (tedy i zvýšení konverze).
  • Celkem se obrat zvednul o 5,3 %.

Homepage

Persoo OFF

  • Na HP byly v doporučení pouze ručně nastavené bestsellery a novinky. To je fajn, ale co zbylých 99% návštěvníků, kterých se to netýká?

Persoo ON

  • V okamžiku, kdy jsme o zákazníkovi zjistili, co jej zajímá, tak jsme na HP vyměnili box s bestsellery za personalizované doporučení. CTR vzrostlo téměř jednou tolik, o 95 %.

Detail produktu

Persoo OFF

  • V detailu produktu bylo nastavené ručně vyplněné doporučování.

Persoo ON

  • Pod detail produktu jsme umístili dva feedy. Jeden „ostatní si prohlížejí také“, který obsahoval alternativní produkty a druhý „mohlo by vás zajímat“ s produkty jiného typu, které jsou kupované s tímto produktem.
  • CTR ostatní si prohlížejí je 13,8 %
  • CTR mohlo by vás zajímat je 4,5 %

Předkošík

Persoo OFF

  • V předkošíku bylo také nastavené ručně vyplněné doporučení.

Persoo ON

  • Do předkošíku jsme umístili upsell feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z doplňkových a souvisejících produktů.
  • CTR doporučení se zvedlo na 3,5 %