Etravel.cz případová studie

Etravel.cz je zaměřen na prodej tuzemských a zahraničních zájezdů.
Cíl byl jednoduchý:
Zjistit, o kolik procent zvýšíme obrat, když začneme zájezdy personalizovaně doporučovat.
Řešení: Na webu jsme personalizovali hned několik boxů.

Jak to dopadlo?

Mnoho lidí při výběru zájezdu zasahovala rozhodovací paralýza. Jinými slovy stále bezcílně prohlíželi desítky zájezdů, aniž by si vybrali. Tím, že jsme jim představili právě ty zájezdy, které jim nejvíce odpovídaly, dokázali jsme je pohnout k nákupu.

A v číslech? Konverzí poměr Etravelu jsme zvýšili o  34 %

Etravel.cz – Vyjádření klienta

„Přiznám se, že mě překvapilo, jaký přínos pro nás personalizace bude mít. Nyní mám pocit, že se tím stránka dostala na úplně jinou úroveň. A to nejen pokud mluvíme o tvrdých číslech, ale také celkovým přínosem pro uživatele. Zároveň chválím flexibilní přístup, díky kterému jsme mohli realizovat věci specifické našemu oboru.“

Vojtěch Schlesinger, Etravel.cz

Home page

Persoo ON

Na hlavní stránce jsme nasadili obecné doporučení spolu se zobrazováním naposledy prohlédnutých zájezdů.

Kategorie zájezdu

Persoo ON

Na stránce kategorií jsme  vybírali nejatraktivnější zájezdy pro daného uživatele v závislosti na jeho cenových preferencích a současných či minulých zájmech. Boxy jsme umístili do patičky stránky.

Detail zájezdu

Persoo ON

Na detailu zájezdu jsme umístili boxy nabízející alternativní či cross-sellové nabídky. Pro tato doporučení jsme zvolili patičku detailu zájezdu.