Komunikujte se svými
zákazníky chytře

Zvyšujte konverze chytrým zobrazením obsahu.
Rozhodujte komu, kdy, kde a co zobrazíte.

Zobrazte cílené marketingové sdělení kdekoliv na webu.
Nastavení zvládnete sami, bez programátora.

  • Reagujte na chování návštěvníka v reálném čase
  • Motivujte k akci, např. k zanechání emailu, budujte databázi kontaktů
  • Nabídněte produkt dle chování zákazníka, např. doplňkovou službu k produktu, který si už zakoupil
  • Sdělte zprávu specifickému segmentu zákazníků
  • Snižujte míru opuštění webu – zobrazujte časově omezené nabídky, např. slevu v momentě, kdy se chýstá opustit web
  • Promujte akční nabídky, např. specifické pro konkrétní kategorii, sezónní výprodej, nové zboží atd.
  • … či jakékoliv sdělení dle vašich potřeb

Marketingové potřeby

Vyberte, čeho chcete dosáhnout, jaký problém potřebujete vyřešit.

Cílené sdělení

Řekněte relevantní sdělení dle předchozího chování na webu, dle segmentu či kontextu stránky (např. ze které kampaně přišel).

Exit intent

Zobrazí se při pokusu odejít z vašeho eshopu (při pokusu zavřít prohlížeč nebo jeho tab).

Získání emailové adresy

Řekněte si o emailovou adresu, abyste mohli se zákazníkem dále komunikovat přes emaily.

On-site remarketing

Připomeňte, co zákazník včera řešil a ješte to nenakoupil.

Typy widgetů

Vybírejte z předpřipravených šablon nebo si vytvořte vlastní.

Pop-up

Box nad obsahem stránky s bohatou možností designů, efektů, různé pozice (uprostřed stránky, dolní praví roh,…). Může obsahovat:

  • banner/obrázek,
  • textové sdělení,
  • sběr emailové adresy,
  • zobrazení slevového kódu,
  • jednoduchý dotazník,
  • vlastní HTML

Příklad

Příklad 1:

  • Cíl: zvýšení průměrné hodnoty objednávky
  • Co: motivace k přidání dalších produktů do košíku – na základě hodnoty košíku zobrazeno jaká částka zbývá, aby návštěvník získal doprava.
  • Kde: kdekoliv na webu
  • Komu: všem co přidali produkt do košíku a hodnota košíku je nižší než X.
  • Kdy: 2x během návštěvy

Příklad 2:

  • Cíl: budování databáze kontaktů
  • Co: motivace k zanechání emailu, např. slevový kód zaslaný na email
  • Kde: kdekoliv na webu
  • Komu: všem co jsou na webu poprvé / nic zatím nezakoupili.
  • Kdy: při příchodu na webu, 1x během návštěvy, maximálně 1x za týden

Příklad 3:

  • Cíl: zvýšení konverze
  • Co: zobrazení relevantních novinek
  • Kde: kdekoliv na webu
  • Komu: těm co se historicky zajímali o danou značku (např. preferují Apple před Android).
  • Kdy: při příchodu na webu, 1x během návštěvy, maximálně 1x za týden
On-site nabídky - Persoo

Banner v lokaci na stránce

Zobrazte obsah na míru každému návštěvníkovi.

Označte/vytvořte lokace ve stránce. Do jedné lokace můžete vložit více variant obsahu – více nabídek. Persoo vybere tu správnou nabídku pro daného návštěvníka, připadně rotuje více stejně relevantních nabídek.

Příklad

  • Co: nabídka doplňkové služby k tomu co už zákazník zakoupil (mobilní data ke smartphonu)
  • Kde: hlavní banner na homepage
  • Komu: všem co zakoupili v posledním měsící smartphone s LTE a nezakoupili zatím službu “mobilní data”.
Banner kdekoliv na stránce (Persoo on-site nabídky)

Info bar

Jednořádková lišta, umístěná nahoře nebo dole na stránce. Krátké neinvazivní sdělení, které zapadne do designu každého webu.

Příklad

  • Co: oznámení o změně otevírací doby během svátků
  • Kde: všechny stránky, u horního okraje
  • Komu: všem zákazníkům
  • Kdy: doba od-do a dokud oznámení zákazník dvakrát nezavře kliknutím na křížek
Info lišta (Persoo on-site nabídky)

Side box

Box s ouškem na boku stránky. Ukažte sdělení na míru tak, aby se k němu mohl návštěvník vždy vrátit pomocí ouška na boku obrazovky.

Vhodné pro akce jako „týden dopravy zdarma“ či připomenutí naposledy prohlížených produktů.

Příklad

Příklad 1:
Návštěvník vybírá novou televizi, ale než si 1 konkrétní koupí, tak udělá několik návštěv více eshopů. Když se na váš eshop vrátí, tak se chce rychle podívat na TV, která ho u vás zaujala.

Příklad 2:
Potraviny objednává přes eshop pravidelně. Nemusí procházet plno mléčných výrobků, když téměř pokaždé kupuje dětem „Lipánek“.

side-box

Vlastní HTML

Vložte do stránky vlastní HTML kód a využijte Persoo pro cílení na správné lidi a také na měření statistik.
Typicky se používá pro copy&paste HTML fragmentu ze služeb pro dotazníky, video frame,…

Jednoduché nasazení

1  Obsah

Vybírejte z předpřipravených šablon
či vytvořte vlastní.

2  Cílení

Vyberte komu, kde, kdy a za jakých okolností
se bude widget zobrazovat.

3  Nastavení

Nastavte konverzní cíle, frekvenci zobrazení,
capping … a widget spusťte.

Nastavte si vlastní podmínky

V našem editoru si můžete nastavit soubor podmínek podle vlastních potřeb.

Chytré cílení na základě dat
Persoo sbírá data o webu a o chování lidí. Automaticky vytváří navštěvnické profily. Díky těmto datům můžete využít široké možnosti cílení

Možnosti podmínek

  • preference – kategorie, barva, značka, cenová hladina, autor, destinace, pohlaví a další …
  • RFM metriky – za kolik nakoupil, kdy naposledy, jak často nakupuje, bonita zákazníka atd.
  • segmenty návštěvníků
  • eventy
  • typ stránky
  • URL
  • časové údaje
  • stav košíku
  • možnost skládat více podmínek pomocí operátorů AND a OR
  • + další …
conditions example

A/B testujte a experimentujte

Cokoliv v Persoo se dá A/B testovat. Chcete vyzkoušet různý obsah nebo jiné nastavení kampaní? Vytvořte A/B test a porovnejte si snadno jejich výkon.

ab test screenshot

Podrobné statistiky

Sledujte imprese, prokliky, CTR dané kampaně.  

Měřte, jak widget přispěl k celkovému obratu – v různých atribučních modelech.

Pokud widget obsahuje doporučené produkty, tak se měří, kolik z nich bylo ve widgetu prokliknuto a kolik z nich si zákazník nakonec koupil. Pro takové widgety si dokonce můžete nechat vypsat všechny produkty, které se ve widgetu zobrazili včetně jejich příspěvků do hlavních metrik.

Tvorba vlastních widgetů/šablon

Napiště nebo upravte šablonu pro Váš widget, tak aby odpovídala vašemu webu a marketingový pracovník měl k dispozici pevnou sadu formulářových políček pro nastavení Vašeho widgetu.

Začněte s Persoo Widgety ještě dnes

Chci vyzkoušet Persoo


Vyplňte kontakt a ozveme se vám
s detaily a přístupem do demo účtu

* = povinné údaje