Personalizovaný emailing

Oslovujte správné zákazníky ve správný čas.
Ukazujte jim produkty, které je zajímají.

Pečujte o zákazníky, zvyšujte jejich loajalitu. Poskytněte jim něco užitečného, zjednodušte jim život, udělejte jim radost … Persoo trigger emaily vytváří obsah na míru každému navštěvníkovi automaticky, dle jeho aktivit a preferencí.

Persoo analyzuje chování lidí na webu a vytváří unikátní profily každého návštěvníka. Na jejich základě automaticky a v reálném čase posílá personalizované emaily.

  • Automatizace emailingu – kampaně fungují sami, 24 hodin, 7 dní v týdnu
  • Dynamický obsah – zobrazte produkty, se kterými návštěvník na webu interagoval + 1:1 doporučené produkty
  • Zvyšujte open rate (OR) a click through rate (CTR) – dle našich i zahraničních zkušenosti dynamický obsah cílený 1:1 zvedá open rate o 60% a proklikovost o 180%.
  • Lepší cílení a segmentace emailů, např. dle RFM či Life Time Value metrik, s možností sestavovat vlastní podmínky
  • Obohacujte si databáze jiných nástrojů o data z Persoo – segmenty, behaviorální a demografické údaje, preference atd.
  • Propojte Persoo s nejpoužívanějšími systémy Silverpop, Apsis, MailChimp, Mandrill nebo váš CRM.

Typy trigger emailů

Vyberte si z předpřipravených šablon nebo si vytvořte vlastní.

Zachraňte opuštěný košík

Podle Shopify je 67% nákupů na eshopech v košíku opuštěno. Získejte zpět tyto téměř rozhodnuté zákazníky dříve, než nakoupí u konkurence, a zvyšujte si obrat!

více informací

Jak to funguje:

zákazník si něco vloží do košíku, ale nedokončí objednávku. Po konci návštěvy/druhý den je mu odeslán email, který mu připomene, co si v košíku zapomněl a zároveň doporučí produkty, které by si ještě mohli přikoupit (související produkty, cross-sell).

Možnosti:

pokud návštěvník nenakoupí po prvním připomenutí, můžete mu poslat druhé připomenutí košíku a přidat mu motivaci k objednávka (malý dárek, slevový kupón apod.)

zapomenuty kosik

Napište zákazníkům, že produkty, o které se zajímali, jsou nově ve slevě

Nabídněte zlevněné produkty zákazníkům, kteří se o ně nedávno zajímali, ale nekoupili si je (price alert). Výprodej je s Persoo jednodušší, a prodáte více produktů před další vlnou slev!

více informací

Jak to funguje:

Vždy, když si návštěvník na webu prohlédne nějaký produkt, tak si Persoo zapamatuje, kdy to bylo, jestli byl produkt skladem a kolik stál. Pokud se atributy produktu za několik dní výrazně změní, tak o tom můžeme zákazníky informovat emailem.

Možnosti:

Viděl produkt, který nebyl skladem, ale už je. Napište mu, že si ho může koupit. (Podobná šablona jako v případě že viděl produkt, ale nenakoupil).

Viděl produkt za určitou cenu, ale ten produkt se nyní dostal do výprodeje a prodává se s více jako N% slevou.

Persoo emailing - price alert, notifikace o zlevněných produktech

Nabídněte další produkty po nákupu (cross-sell)

Potěšte své zákazníky osobním poděkováním, a zvyšte si tak jejich loajalitu. Doporučujte zákazníkům produkty, které by si mohli také přikoupit, na základě toho, co si koupili dříve.

více informací

Jak to funguje:

princip cross-sell remarketingu: návštěvník si koupí produkt (např. smartphone,…). Za několik dní je mu odeslán email, který doporučí doplňkové, související produkty k tomu co si koupil (např. power banka, kryt, ochranné sklo či kryt, paměťová karta apod.) a doplní další doporučení.

Možnosti:

Nastavení pro libovolnou kategorii a nebo jen omezený, ručně vybraný, výčet kategorií. Podobně se to dá nastavit i na konkrétní produkt.

Obsah emailu může volitelně obsahovat další boxy s doporučením – best sellery z dané kategorie (ale pro správný např. cenový segment), aktuální slevy, novinky, … z dané kategorie.

Co to přinese:

zvýšení konverzí, aniž bych za ně musel platit Googlu za remarketingové reklamy.

dekovny email

Reaktivujte zákazníky

Přiveďte zpět neaktivní zákazníky tou správnou pobídkou, využijte reaktivační kampaně – segmentace emailů podle útraty, času od poslední návštěvy, RFM metrik, preferencí (kategorií, značek, barev…).

V našem editoru si jednoduše určíte podmínky, kdy se zákazníkům odešle reaktivační email. Když zákazník nezareaguje, odešle se druhý, se slevou či jinou nabídkou.

více informací

Jak to funguje:

Pokud zákazník, který u vás historicky nakoupil, neudělal za posledních N dní žádnou objednávku či návštěvu webu, tak se mu odešle email, ve kterém mu sdělíte, že vám chybí, doporučíte mu zajímavé produkty (např. novinky) a motivujete jej k nákupu (např. slevovým kuponem).

Možnosti:

Zároveň se můžete takových zákazníků na něco zeptat – například důvod proč znovu nenakoupili.

reaktivacni email

Jednoduché nasazení

1  Obsah

Zvolte šablonu a vyvořte obsah.
Vybírejte z před-chystaných šablon
či vytvořte vlastní

2  Cílení

Vyberte komu, kdy a za jakých okolností
se bude kampaň posílat.

3  Nastavení

Nastavte frekvenci odeslání, capping,
spouštěče … a kampaň spusťte.

Nastavte si vlastní podmínky

V našem editoru si můžete nastavit soubor podmínek podle vlastních potřeb.

Chytré cílení emailů na základě dat
Persoo sbírá data o webu a o chování lidí. Automaticky vytváří navštěvnické profily. Díky těmto datům můžete využít široké možnosti cílení

Možnosti podmínek

  • preference – kategorie, barva, značka, cenová hladina, autor, destinace, pohlaví a další …
  • RFM metriky – za kolik nakoupil, kdy naposledy, jak často nakupuje, bonita zákazníka atd.
  • segmenty návštěvníků
  • eventy
  • typ stránky
  • URL
  • časové údaje
  • stav košíku
  • možnost skládat více podmínek pomocí operátorů AND a OR
  • + další …
conditions example

A/B testujte a experimentujte

Cokoliv v Persoo se dá A/B testovat. Chcete vyzkoušet různý obsah nebo jiné nastavení kampaní? Vytvořte A/B test a porovnejte si snadno jejich výkon.

ab test screenshot

Začněte s personalizovaným doporučováním ještě dnes

Chci vyzkoušet Persoo


Vyplňte kontakt a ozveme se vám
s detaily a přístupem do demo účtu

* = povinné údaje