Vyhledávání a našeptávání

Relevantními a bleskovými výsledky hledání zlepšujte uživatelský zážitek, zvyšujte konverze a tržby

... NAČÍTÁM DATA ...

  Vyzkoušejte hledání: ve více parametrech produktů, slova s i bez diakritiky, překlepy …

Kvalitní vyhledávání je trend i nutnost. Nenechte návštěvníky tápat na webu nebo přemýšlet, do jaké kategorie je produkt zařazený či jak ho najít.

  • Blesková rychlost – na rychlosti záleží. Našeptávejte relavantní produkty s každým zadaným písmenem (autocomplete)
  • Hledání ve více parametrech produktů – titulek, popisek, značka, kategorie, barva, vlastní parametry atd.
  • Diakritika – na dotaz cokolada i “čokoláda” dostane ty správné výsledky
  • Oprava překlepů a synonyma – Návštěvníci často dělají překlepy. Např. „iphne“ místo „iphone“ apod.
  • Řazení výsledků – Zohledňování parametrů při řazení výsledků. Např. upřednostněte ty produkty, které jsou skladem.
  • Zohledňování statistik z webu – Upřednostněte např. nejprodávanější, či nejprohlíženější produkty (Persoo automaticky sbírá statistiky o produktech).
  • Personalizované hledání – Podle předchozího chování návštěvníka na webu si Persoo zjistí preference (pohlaví, barva, značka, kategorie a další). Např. na dotaz „boty“, tak Persoo ví, jestli na prvním místě nabídnout pánské nebo dámské boty.

Blesková rychlost

Na rychlosti záleží. Studie Googlu ukazují, že rychlejší načítání webových stránek zvyšuje konverze.

Výsledky jsou tak rychlé, že je dokonce můžeme překreslovat při každém stisku klávesy.

  • Top cloudové technologie pro vyhledávání
  • Rychlejší vykreslování výsledků v prohlížeči díky technologii React
  • Výsledky je možné zobrazit hned, jak návštěvník začne psát do hledacího boxu. Není nutné čekat až váš server znovu načte stránku kam vložíme výsledky
Fast Search Speed Persoo

Personalizované výsledky

Pro obecný dotaz „boty“ jsou relevantní stovky produktů. Které zobrazit první?

Zohledňujeme statistiky produktů. Pro nové návštěvníky zobrazíme bestsellery.

Po poznané návštěvníky zohledníme jejich preference získané z jejich předchozího chování na webu. Např. na dotaz „boty“ zobrazíme:

  • Mužům pánské boty, ženám dámské boty
  • Na první místo dáme oblíbenou značku
  • Správně odhadneme cenovou hladinu. Člověku co koupil Rolex hodinky nebudeme nabízet no name hodinky za pár korun.
Personalized Search Persoo

Bohaté filtry a facety

I když se vše může zadat do fulltextotového dotazu, tak chce uživatel vidět, podle jakých parametrů může zpřesnit hledání. Často zpřesňuje hledání na několikrát – kombinuje filtry a doplnění fulltextového dotazu.

  • Zobrazujeme pouze filtry, které u nalezených produktů dávají smysl
  • U každé volby zobrazíme, kolik z nalezených produktů má danou vlastnost
  • Filtrů může být kolik chcete – rozpad podle hodnot parametru, volba barev, značek, kategorií, velikostí, šoupátko na cenu atd.

Poskládejte si filtry jako stavebnici na míru.

Search Rich Filters Persoo

Najdeme více

Když návštěvník zahledá a nic nenajde, tak ani nic nenakoupí. Proto se snažíme zvýšit počet dotazů s relevantními výsledky

  • oprava překlepů – píše se Mielle či Miele? Adidas či Addidas?
  • skloňování slov – červená, červené, červený
  • diakritika – klidně pište bez diakritiky
  • pochopení hlavního produktového typu, např. na dotaz „iPhone“ zobrazit iPhony a ne jen tisíc pouzder na iPhone.
Search Typos Persoo

Jednoduché nasazení

1  Web

Nasaďte Javasctriptový kód
Persoo na vaše stránky.

2  Produkty

Vložte odkaz na produktový feed
(pro začátek stačí Google, Heuréka feed)

3  Out of the box widget

Použijte předpřipravené řešení v Persoo, které funguje hned. Postupně si ho můžete přizpůsobit.

Moderní design

Hned po zapnutí se widget s výsledky hledání zobrazí v doporučeném,

  • plně responsivní design fungující na mobilu i desktopu
  • možnost režimu na plnou šířku stránky, kde optimalizujeme počet sloupců mezi levým a pravým krajem obrazovky (zarovnání počtu produktů v posledním řádku).
  • Možnost úplného přizpůsobení. Doplňte do HTML vlastní šablonu pro kartu produktu, class names pro filtry, vlastní CSS atd.

Analytika

Měřte podstatné metriky ohledně vašich výsledků hledání. Jen tak máte možnost se zlepšit.

  • Na které dotazy se nenajdou žádné výsledky?
  • Jaké dotazy návštěvníci nejčastěji píší do fulltextu? Jaké filtry nejčastěji používají?

Reportujte výsledky hledání do vaší analytiky: Google Analytics, Google Tag Manager, … Posílejte tam kromě hledané fráze a filtrů i počet nalezených výsledků.

Snadná instalace pomocí pluginů

Persoo plugin for PrestaShop
Persoo plugin for Magento
Persoo plugin for WooCommerce

Vyzkoušejte Persoo vyhledávání ještě dnes

Chci vyzkoušet Persoo


Vyplňte kontakt a ozveme se vám
s detaily a přístupem do demo účtu



* = povinné údaje