Kniha.cz případová studie

Využili jsme stávajících míst, která byla používaná pro crosssale a upsale a obsahovala defaultní nabídku knih, která byla pro každého návštěvníka stejná. Na některých lokacích jsme přidali nové boxy.

Jak to dopadlo?

  • E-shop vydavatelství Mladá fronta Kniha.cz chtěl svým zákazníkům usnadnit nakupování a proto se rozhodl pro personalizaci webu. Persoo jsme nejprve testovali AB testem, kde se 50% uživatelů zobrazila personalizovaná varianta a 50% varianta nepersonalizovaná.
  • Celkový obrat se během měsíčního AB testu zvýšil o 34,3 %, a to zejména z důvodu vyššího počtu kupovaných knih na jednu transakci. Díky personalizovanému doporučování lidé kupují více knih stejného autora naráz; ať už se jedná o knihy na pokračování nebo prostě jen zapůsobí jméno oblíbeného autora.

Homepage

Persoo ON

Přidali jsme řádek produktů a nazvali jej novinky v naší nabídce. Personalizovaný výpis knih odpovídá preferencím zákazníka a také aktuálním knižním trendům.

Kategorie

Persoo ON

V kategorii jsme přidali první řádek s doporučením knih, které odpovídají kategorii, zájmům daného zákazníka a aktuální poptávce po knihách, respektive knižních trendech. Tím, že Persoo zákazníkům ulehčuje nákup a doporučujeme jim vhodné knihy, zvyšuje konverzi.

Detail knihy

Persoo ON

Na detailu produktu jsme umístili do první řádky knihy ze stejné kategorie, které odpovídají zájmu zákazníka a u kterých je potenciál zaujmout. Do druhé řádky jsme umístili knihy z jiných kategorií, které s prohlíženou knihou souvisí.

Košík

Persoo ON

Poslední Persoo lokace je umístěna v košíku, kde Persoo zobrazuje knihy, které mají šanci zaujmout.