Nej-ceny.cz případová studie

Nejceny.cz prodávají elektro, PC, bílou techniku, zahradnickou techniku a spoustu dalších věci… za skvělé ceny. Mise Persoo byla jednoduchá – zvýšit obrat a zpříjemnit nakupování. A k tomu jsme využili několik našich featur, protože Persoo efekt ne nejvýraznější když personalizujeme celý web…

Jak to dopadlo?

  • Personalizovaná varianta webu je daleko produktivnější a změnila chování návštěvníků, kteří vydrží na webu déle, prohlédnou více stránek a hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 73 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků.
  • Obrat se zvýšil o 14%, počet transakcí o 21% a konverzní poměr o 2,4%
  • Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.

Homepage

Persoo OFF

Na HP byly v doporučení pouze ručně nastavené produkty.

Persoo ON

Na HP jsme umístili box se dvěma řádky doporučení první řádka je původní doporučení řízené eshopistou, druhá řádka je personalizované doporučení z Pesroo.

CTR vzrostlo dva a půl krát na 13,0 %

Sekce/Kategorie zboží

Persoo OFF (pro sekci)

V sekcích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi.

Persoo OFF (pro kategorii)

V kategoriích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi.

Persoo ON (pro sekci)

Box s doporučením obsahuje podobné boxy jako na HP, ale vypisujeme jen produkty z dané kategorie.

CTR se zvedlo na krásných 24,8 %

Persoo ON (pro kategorii)

Box s doporučením jsme umístili pod hlavičku stránky.

CTR se zvedlo na 9,9 %

Detail produktu

Persoo OFF

V detailu produktu bylo defaultně nastavené doporučování. Zákazníka to sice zajímalo, ale asi tak stokrát méně než s Persoo.

Persoo ON

Pod detail produktu jsme umístili tři boxy. Jeden „ostatní si prohlížejí také“, který obsahoval alternativní produkty, druhý „mohlo by vás zajímat“ s produkty jiného typu, které jsou kupované s tímto produktem a třetí „naposledy prohlížené.“ Celkem se proklikovost zvedla o 31,4 %

CTR ostatní si prohlížejí je 15,5 %

CTR mohlo by vás zajímat je 5,2 %

CTR naposledy prohlížené 10,7 %

Předkošík

Persoo OFF

V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda..

Persoo ON

Do předkošíku jsme umístili upsell feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z doplňkových a souvisejících produktů.

CTR doporučení se zvedlo na 3,5 %