Přecházíme na lepší zákaznickou podporu

HelpDesk

Neustále se snažíme zlepšovat. Po spoustě novinek z poslední doby (především v samotné platformě Persoo – vylepšení technologií, administrace, UI atd.) děláme další krok – přecházíme na lepší zákaznickou podporu a péči o klienty a zavádíme helpdesk systém.

Jak to funguje?

Své požadavky či dotazy klient napíše přímo na support@persoo.cz. Automaticky se založí ticket, který se přiřadí člověku, který klienta má na starosti, a zbylá komunikace bude probíhat přes e-mail, podobně jako dosud.

Všechny tickety na jednom místě

Po prvním kontaktu s helpdeskem klientovi přijde v odpovědi na email i registrační link, přes který se může přihlásit do helpdesku (přes login a heslo, Google účet či Facebook). Po přihlášení uvidí všechny tickety za lidi z jeho společnosti, jejich stav, historii.

Jaké to má výhody?

  • Zrychlení – zvládneme reagovat rychleji na klientské požadavky, protože na ně může reagovat kdokoliv z Persoo týmu.
  • Přehled o stavu všech aktuálních požadavků klienta (a od všech lidí klienta).
  • Historie – přehled všech požadavků, aby se snadno našlo, co vše se řešilo a s jakým závěrem.
  • Měříme KPI jak rychle reagujeme na požadavky. Co se dá měřit, se dá i zlepšovat :-)
  • Feedback – klient nám může poskytnout feedback/známku, jak byl s vyřízením požadavku spokojen.

Věříme, že tento systém ještě více zpřehlední a usnadní komunikaci s Persoo :-)

S pozdravem,
tým Persoo