skip to Main Content

Call Me Back přes popup a zakládání „obohacených“ ticketů v Call Centru

Call Me Back Přes Popup A Zakládání „obohacených“ Ticketů V Call Centru

Někdy stačí udělat pár drobností, které máte za 15 minut hotové, a už to přináší ovoce…

Nečekejte, až vám zákazníci sami zavolají na vaši zákaznickou linku uvedenou v patičce, ale aktivně je požádejte o telefonní číslo a poté jim sami zavolejte. Zákazník ušetří za volání a vy můžete výhodněji pracovat s frontou požadavků, jejich prioritizací a alokací operátorů ve vašem call centru.

Řada eCommerce portálů pečuje o své zákazníky s péčí a láskou operátorů kontaktního centra (či jen call centra). Jedná se převážně o vertikály jako banky, pojišťovny, travel, poradenství, ale třeba i prodej nábytku,… Obecně projekty, kde budget na získání zákazníka umožnuje věnovat potenciálnímu zákazníkovi pár minut lidského času.

Marketéři vědí, že když dostanou na potenciálního zákazníka telefoní číslo, zvláště když je to zákazník, který sám o službu projevil zájem,
tak jsou schopni ho daleko častěji zkonvertovat na platícího zákazníka, než kdyby ho nechali na pospas remarketingu a konkurenci.

Jedním z často používaných rešení pro kontaktní centra v ČR je Daktela. Pokud pro sběr leadů využijete Persoo, získáte mnohem více:

  • Možnost cílení: Kdy se má pop-up call me back zobrazit – na exit intent / pokus o zavření záložky nebo po X sec nečinnosti či jen vybranému publiku. Klidně experimentujte a A/B testujte.
  • Obohacení ticketu: Při propisu do Daktely můžete to ticketu v Daktele propsat i řadu dalších behaviorálních dat, která jsou v Persoo posbíraná. Např. co již zákazník viděl, hledal, v jaké cenové hladině se pohybuje apod.
  • Základním obohacením ticketu je prioritizace zákazníka (pro případ, že by vaše call centrum mělo dlouho frontu k obvolání, tak ať první volají těm nejnadějnějším zákazníkům).
 Persoo integrace s Daktelou je poměrně jednoduchá.
  1. Vytvořte „popup s formulářem“: V Persoo můžete využít předpřipravený formulář pro sběř emailové adresy nebo telefoního čísla a sami si ho dostylovat. Předpřipravené formuláře jsou plně responsivní – na mobilech se zobrazují jako pruh přes spodní třetinu obrazovky.
  2. Data sebraná těmito fomuráři si můžete nechat sbírat do Persoo (vytvořte subscription list), odkud je snadno vyexportujete jako CSV (pro analytické účely či jen pro jistotu, kdyby služby třetích stran, kam posílýte data, měly krátký výpadek)
  3. Na „submit“ event daného formuře navažte odeslání emailu či založení ticketu v Daktele či jakékoliv REST API volání na míru.

Pokud chcete vědět více, tak se nám ozvěte na  sales@persoo.cz. Rádi vám vše předvedeme a nastavíme!

Back To Top