S potěšením oznamujeme, že Persoo bylo koupeno společností Luigi’s Box. Přečtěte si více o této akvizici.
Někdy stačí udělat pár drobností, které máte za 15 minut hotové, a už to přináší ovoce…
Nečekejte, až vám zákazníci sami zavolají na vaši zákaznickou linku uvedenou v patičce, ale aktivně je požádejte o telefonní číslo a poté jim sami zavolejte. Zákazník ušetří za volání a vy můžete výhodněji pracovat s frontou požadavků, jejich prioritizací a alokací operátorů ve vašem call centru.
—
Řada eCommerce portálů pečuje o své zákazníky s péčí a láskou operátorů kontaktního centra (či jen call centra). Jedná se převážně o vertikály jako banky, pojišťovny, travel, poradenství, ale třeba i prodej nábytku,… Obecně projekty, kde budget na získání zákazníka umožnuje věnovat potenciálnímu zákazníkovi pár minut lidského času.
Marketéři vědí, že když dostanou na potenciálního zákazníka telefoní číslo, zvláště když je to zákazník, který sám o službu projevil zájem,
tak jsou schopni ho daleko častěji zkonvertovat na platícího zákazníka, než kdyby ho nechali na pospas remarketingu a konkurenci.
Jedním z často používaných rešení pro kontaktní centra v ČR je Daktela. Pokud pro sběr leadů využijete Persoo, získáte mnohem více:
Pokud chcete vědět více, tak se nám ozvěte na sales@persoo.cz. Rádi vám vše předvedeme a nastavíme!
Jednoduše vyplňte tento formulář a naše obchodní oddělení vás bude brzy kontaktovat s nabídkou na míru.
Líbí se vám náš nástroj pro personalizaci? Nabízejte ho i vašim klientům a zvyšujte s námi jejich obraty.