Nárůst vracejících se uživatelů o 27 %

Snowbitch prodává mladou, street, skate módu.

+24 %
obrat
+27 %
vracející se uživatelé
+7.8 %
konverzní poměr

Kde byl problém?

Na webu bylo doporučování úplně standardní, ručně vybrané produkty. My jsme přidali vazby mezi produkty – co s čím se kupuje, doporučování na základě osobního vkusu (barvy, značky, typu oblečení) a také dlouhodobé a krátkodobé trendy, pro případ, že nějaké zboží je najedou super módní.

Jak to dopadlo?

Změnilo se chování návštěvníků – vydrží na webu mírně déle, prohlédnou více stránek, ale hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 27 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků. Obrat se zvýšil o 24 %. Dosáhli jsme toho zlepšením konverzního poměru o 7,8 %, vyššímu počtu návštěv na návštěvníka a zvýšením průměrné objednávky o 1,7 %. Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.

Hlavní stránka

Persoo OFF

Na HP byly v doporučení ručně nastavené novinky. V záplavě značek se zákazník špatně orientoval.

Persoo ON

Přidali jsme osobní doporučení podle předchozího chování – tedy co si zákazník prohlížel, jaké typy oblečení (plavky), jaké barvy a jaké značky. CTR se zvedlo pětkrát na 16,5 %

Kategorie zboží

Persoo OFF

V kategoriích nebylo žádné doporučení. Zákazník tak musel hledat, filtrovat a stránkovat.

Persoo ON

Filtr jsme seřadili dle osobních preferencí a umístili do první řády produktového feedu. Zohledňujeme preferovanou barvu, značku, co si prohlížejí podobní návštěvníci, co zákazník ještě neviděl, produkty s labelem (tip, novinka, akce), mírně se preferují prodávanější a prohlíženější produkty. Chápeme, že chlapům to připadá stejné – plavky jako plavky. Ale věřte, že vybrat si tu správnou barvu je opravdu dřina CTR vyskočilo na 9,8 %

Detail produktu

Persoo OFF

V detailu produktu nebylo doporučování. Zákazníka nenapadlo, že by si k plavkám mohl koupit stejně laděný druhý svršek.

Persoo ON

Pod detail produktu jsme umístili dva feedy. Jeden s naposledy prohlíženými produkty a druhý s produkty ze stejné kategorie doporučené dle zákazníkových preferencí. CTR doporučení se vyšplhalo na 47,1 % CTR naposledy prohlížené bylo 10,2 %

Předkošík

Persoo OFF

V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda.

Persoo ON

Do předkošíku jsme umístili feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z produktů, které si ostatní zákazníci s tímto produktem nejvíce kupují. CTR v předkošíku vystoupilo na 5,2 %

Další vychytané personalizace

Persoo ON

Protože Persoo umí mnohem víc a dostali jsme prostor ukázat co v nás je, připravili jsme i další personalizační featury. Personalizovali jsme výpis log a filtr značek dle preferencí daného zákazníka. CTR se zvedlo o 10 %

Je to něco, co hledáte?
Můžeme vám připravit nabídku na míru.
Vyzkoušet Persoo

Prohlédněte si další případové studie

Unihobby.cz případová studie

+8 % zvýšení obratu

Cycology.cz případová studie

+37 % zvýšení obratu

Etravel.cz případová studie

+34 % zvýšení obratu

Líbí se vám Persoo?

Připravíme vám
nabídku na míru

Jednoduše vyplňte tento formulář a naše obchodní oddělení vás bude brzy kontaktovat s nabídkou na míru.

Jste agentura?

Spolupracujte s námi..

Líbí se vám náš nástroj pro personalizaci? Nabízejte ho i vašim klientům a zvyšujte s námi jejich obraty.

Již s námi pracují..
etnetera
BlueGhost
Yves Koongo
Microsoft
PragueCoding
Bucharest
Bucharest
5 Nicolae Iorga street
Bucharest, Romania
+420 607 723 642
Praha
Praha
Vinohradská 343/6
120 00 Praha 2
+420 607 723 642
© Persoo s.r.o. 2013-2020 Webdesign by Kennymax Developed by PragueCoding.cz
Awwwards