Etravel.cz je zaměřen na prodej tuzemských a zahraničních zájezdů. Cíl byl jednoduchý: Zjistit, o kolik procent zvýšíme obrat, když začneme zájezdy personalizovaně doporučovat. Řešení: Na webu jsme personalizovali hned několik boxů.

Jak to dopadlo?

Mnoho lidí při výběru zájezdu zasahovala rozhodovací paralýza. Jinými slovy stále bezcílně prohlíželi desítky zájezdů, aniž by si vybrali. Tím, že jsme jim představili právě ty zájezdy, které jim nejvíce odpovídaly, dokázali jsme je pohnout k nákupu. A v číslech? Konverzí poměr Etravelu jsme zvýšili o  34 %

Home page

Persoo ON Na hlavní stránce jsme nasadili obecné doporučení spolu se zobrazováním naposledy prohlédnutých zájezdů.

Kategorie zájezdu

Persoo ON Na stránce kategorií jsme  vybírali nejatraktivnější zájezdy pro daného uživatele v závislosti na jeho cenových preferencích a současných či minulých zájmech. Boxy jsme umístili do patičky stránky.

Detail zájezdu

Persoo ON Na detailu zájezdu jsme umístili boxy nabízející alternativní či cross-sellové nabídky. Pro tato doporučení jsme zvolili patičku detailu zájezdu.