Nejceny.cz prodávají elektro, PC, bílou techniku, zahradnickou techniku a spoustu dalších věci… za skvělé ceny. Mise Persoo byla jednoduchá – zvýšit obrat a zpříjemnit nakupování. A k tomu jsme využili několik našich featur, protože Persoo efekt ne nejvýraznější když personalizujeme celý web…

Jak to dopadlo?

  • Personalizovaná varianta webu je daleko produktivnější a změnila chování návštěvníků, kteří vydrží na webu déle, prohlédnou více stránek a hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 73 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků.
  • Obrat se zvýšil o 14%, počet transakcí o 21% a konverzní poměr o 2,4%
  • Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.

Homepage

Persoo OFF Na HP byly v doporučení pouze ručně nastavené produkty. Persoo ON Na HP jsme umístili box se dvěma řádky doporučení první řádka je původní doporučení řízené eshopistou, druhá řádka je personalizované doporučení z Pesroo. CTR vzrostlo dva a půl krát na 13,0 %

Sekce/Kategorie zboží

Persoo OFF (pro sekci) V sekcích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi. Persoo OFF (pro kategorii) V kategoriích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi. Persoo ON (pro sekci) Box s doporučením obsahuje podobné boxy jako na HP, ale vypisujeme jen produkty z dané kategorie. CTR se zvedlo na krásných 24,8 % Persoo ON (pro kategorii) Box s doporučením jsme umístili pod hlavičku stránky. CTR se zvedlo na 9,9 %

Detail produktu

Persoo OFF V detailu produktu bylo defaultně nastavené doporučování. Zákazníka to sice zajímalo, ale asi tak stokrát méně než s Persoo. Persoo ON Pod detail produktu jsme umístili tři boxy. Jeden „ostatní si prohlížejí také“, který obsahoval alternativní produkty, druhý „mohlo by vás zajímat“ s produkty jiného typu, které jsou kupované s tímto produktem a třetí „naposledy prohlížené.“ Celkem se proklikovost zvedla o 31,4 % CTR ostatní si prohlížejí je 15,5 % CTR mohlo by vás zajímat je 5,2 % CTR naposledy prohlížené 10,7 %

Předkošík

Persoo OFF V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda.. Persoo ON Do předkošíku jsme umístili upsell feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z doplňkových a souvisejících produktů. CTR doporučení se zvedlo na 3,5 %