Snowbitch prodává mladou, street, skate módu. Cíl byl jasný, zvýšit prodeje. Na webu bylo doporučování úplně standardní, ručně vybrané produkty. My jsme přidali vazby mezi produkty – co s čím se kupuje, doporučování na základě osobního vkusu (barvy, značky, typu oblečení) a také dlouhodobé a krátkodobé trendy, pro případ, že nějaké zboží je najedou super módní, protože si jej jistá hip hop ikona zrovna oblékla na předávání MTV cen.

Jak to dopadlo?

  • Změnilo se chování návštěvníků – vydrží na webu mírně déle, prohlédnou více stránek, ale hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 27 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků.
  • Obrat se zvýšil o 24 %. Dosáhli jsme toho zlepšením konverzního poměru o 7,8 %, vyššímu počtu návštěv na návštěvníka a zvýšením průměrné objednávky o 1,7%.
  • Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.

Home page

Persoo OFF Na HP byly v doporučení ručně nastavené novinky. V záplavě značek se zákazník špatně orientoval. Persoo ON Přidali jsme osobní doporučení podle předchozího chování – tedy co si zákazník prohlížel, jaké typy oblečení (plavky), jaké barvy a jaké značky. CTR se zvedlo pětkrát na 16,5 %

Kategorie zboží

Persoo OFF V kategoriích nebylo žádné doporučení. Zákazník tak musel hledat, filtrovat a stránkovat. Persoo ON Filtr jsme seřadili dle osobních preferencí a umístili do první řády produktového feedu. Zohledňujeme preferovanou barvu, značku, co si prohlížejí podobní návštěvníci, co zákazník ještě neviděl, produkty s labelem (tip, novinka, akce), mírně se preferují prodávanější a prohlíženější produkty. Chápeme, že chlapům to připadá stejné – plavky jako plavky. Ale věřte, že vybrat si tu správnou barvu je opravdu dřina CTR vyskočilo na 9,8 %

Detail produktu

Persoo OFF V detailu produktu nebylo doporučování. Zákazníka nenapadlo, že by si k plavkám mohl koupit stejně laděný druhý svršek. Persoo ON Pod detail produktu jsme umístili dva feedy. Jeden s naposledy prohlíženými produkty a druhý s produkty ze stejné kategorie doporučené dle zákazníkových preferencí. CTR doporučení se vyšplhalo na 47,1 % CTR naposledy prohlížené bylo 10,2 %

Předkošík

Persoo OFF V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda.. Persoo ON Do předkošíku jsme umístili feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z produktů, které si ostatní zákazníci s tímto produktem nejvíce kupují. CTR v předkošíku vystoupilo na 5,2 %

Další vychytané personalizace

Persoo ON Protože Persoo umí mnohem víc a dostali jsme prostor ukázat co v nás je, připravili jsme i další personalizační featury. Personalizovali jsme výpis log a filtr značek dle preferencí daného zákazníka. CTR se zvedlo o 10 %