skip to Main Content

Snowbitch.cz případová studie

Snowbitch.cz Případová Studie

Snowbitch prodává mladou, street, skate módu. Cíl byl jasný, zvýšit prodeje. Na webu bylo doporučování úplně standardní, ručně vybrané produkty. My jsme přidali vazby mezi produkty – co s čím se kupuje, doporučování na základě osobního vkusu (barvy, značky, typu oblečení) a také dlouhodobé a krátkodobé trendy, pro případ, že nějaké zboží je najedou super módní, protože si jej jistá hip hop ikona zrovna oblékla na předávání MTV cen.

Jak to dopadlo?

  • Změnilo se chování návštěvníků – vydrží na webu mírně déle, prohlédnou více stránek, ale hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 27 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků.
  • Obrat se zvýšil o 24 %. Dosáhli jsme toho zlepšením konverzního poměru o 7,8 %, vyššímu počtu návštěv na návštěvníka a zvýšením průměrné objednávky o 1,7%.
  • Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.

Home page

Persoo OFF

Na HP byly v doporučení ručně nastavené novinky. V záplavě značek se zákazník špatně orientoval.

Persoo ON

Přidali jsme osobní doporučení podle předchozího chování – tedy co si zákazník prohlížel, jaké typy oblečení (plavky), jaké barvy a jaké značky.

CTR se zvedlo pětkrát na 16,5 %

Kategorie zboží

Persoo OFF

V kategoriích nebylo žádné doporučení. Zákazník tak musel hledat, filtrovat a stránkovat.

Persoo ON

Filtr jsme seřadili dle osobních preferencí a umístili do první řády produktového feedu. Zohledňujeme preferovanou barvu, značku, co si prohlížejí podobní návštěvníci, co zákazník ještě neviděl, produkty s labelem (tip, novinka, akce), mírně se preferují prodávanější a prohlíženější produkty. Chápeme, že chlapům to připadá stejné – plavky jako plavky. Ale věřte, že vybrat si tu správnou barvu je opravdu dřina

CTR vyskočilo na 9,8 %

Detail produktu

Persoo OFF

V detailu produktu nebylo doporučování. Zákazníka nenapadlo, že by si k plavkám mohl koupit stejně laděný druhý svršek.

Persoo ON

Pod detail produktu jsme umístili dva feedy. Jeden s naposledy prohlíženými produkty a druhý s produkty ze stejné kategorie doporučené dle zákazníkových preferencí.

CTR doporučení se vyšplhalo na 47,1 %

CTR naposledy prohlížené bylo 10,2 %

Předkošík

Persoo OFF

V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda..

Persoo ON

Do předkošíku jsme umístili feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z produktů, které si ostatní zákazníci s tímto produktem nejvíce kupují.

CTR v předkošíku vystoupilo na 5,2 %

Další vychytané personalizace

Persoo ON

Protože Persoo umí mnohem víc a dostali jsme prostor ukázat co v nás je, připravili jsme i další personalizační featury.

Personalizovali jsme výpis log a filtr značek dle preferencí daného zákazníka.

CTR se zvedlo o 10 %

Back To Top