Blesková rychlost

Na rychlosti záleží. Studie Googlu ukazují, že rychlejší načítání webových stránek zvyšuje konverze. Výsledky jsou tak rychlé, že je dokonce můžeme překreslovat při každém stisku klávesy.

  • Top cloudové technologie pro vyhledávání
  • Rychlejší vykreslování výsledků v prohlížeči díky technologii React
  • Výsledky je možné zobrazit hned, jak návštěvník začne psát do hledacího boxu. Není nutné čekat až váš server znovu načte stránku kam vložíme výsledky

Personalizované výsledky

Pro obecný dotaz „boty“ jsou relevantní stovky produktů. Které zobrazit první? Zohledňujeme statistiky produktů. Pro nové návštěvníky zobrazíme bestsellery. Po poznané návštěvníky zohledníme jejich preference získané z jejich předchozího chování na webu. Např. Na dotaz „boty“ zobrazíme:

  • Mužům pánské boty, ženám dámské boty
  • Na první místo dáme oblíbenou značku
  • Správně odhadneme cenovou hladinu. Člověku co koupil Rolex hodinky nebudeme nabízet no name hodinky za pár korun.

Bohaté filtry a facety

I když se vše může zadat do fulltextotového dotazu, tak chce uživatel vidět, podle jakých parametrů může zpřesnit hledání. Často zpřesňuje hledání na několikrát – kombinuje filtry a doplnění fulltextového dotazu.

  • Zobrazujeme pouze filtry, které u nalezených produktů dávají smysl
  • U každé volby zobrazíme, kolik z nalezených produktů má danou vlastnost
  • Filtrů může být kolik chcete – rozpad podle hodnot parametru, volba barev, značek, kategorií, velikostí, šoupátko na cenu atd.

Poskládejte si filtry jako stavebnici na míru.

Najdeme více

Když návštěvník zahledá a nic nenajde, tak ani nic nenakoupí. Proto se snažíme zvýšit počet dotazů s relevantními výsledky.

  • oprava překlepů – píše se Mielle či Miele? Adidas či Addidas?
  • skloňování slov – červená, červené, červený
  • diakritika – klidně pište bez diakritiky
  • pochopení hlavního produktového typu, např. na dotaz „iPhone“ zobrazit iPhony a ne jen tisíc pouzder na iPhone.