Podrobné statistiky k doporučením
Persoo měří, jak funguje každý box zobrazující produkty, abyste měli veškeré doporučování pod kontrolou.
Díky tomu můžete dobře vyhodnocovat AB testy různých doporučovacích algoritmů i podmínek, kdy co zobrazovat, a kdy ne.
Všechny tyto metriky si můžete filtrovat podle ID produktu, kategorie, značky, … (případně vyexportovat do CSV). Díky tomu přesně víte, které produkty vedly k jak velkým přínosům.
Reálná imprese je zobrazení, který návštěvník skutečně viděl. Vykreslení boxu pod hranou obrazovky se nezapočítá jako imprese.
CTR se dopočítává jako počet prokliků / počet impresí.
Pokud návštěvník prokliknul jakékoliv doporučení, a následně nakoupil, tak měříme, za kolik tento návštěvník nakoupil (bez ohledu na to, co prokliknul, a co koupil).
Atribuční model rozdělí hodnotu transakce rovnoměrně mezi všechny před transakcí prokliknuté boxy (za posledních 30 dní/během poslední session).
Pokud návštěvník prokliknul produkt v doporučovacím boxu (tedy následně viděl detail produktu) a do 30 dnů tento produkt zakoupil, tak se obrat daný tímto 1 produktem započítá jako přímá zásluha tohoto doporučovacícho boxu. (Box zákazníkovi ukázal tento produkt, díky čemuž ho zákazník koupil).
Pokud by zákazník prokliknul doporučení tohoto produktu ve více boxech, tak se obrat daný produktem spravedlivě rozpočte mezi všechny takové doporučovací boxy.