Skvělé funkcionality pro zvyšování obratu

Doporučování produktů

Personalizovanou nabídkou produktů zvyšujte konverze, tržby a zlepšujte uživatelský zážitek

+15 %
průměrné zvýšení obratu
+12 %
průměrná hodnota objednávky
+16 %
počet transakcí

Díky personalizaci eshopu návštěvník nemusí přemýšlet a hledat produkty, které ho zajímají.

Persoo mu je zobrazí ve správnou chvíli.

  • Maximalizujte atraktivitu nabídky
  • Zvyšujte průměrnou hodnotu objednávky, konverzní poměr a celkové tržby
  • Zlepšujte uživatelský zážitek, návštěvníků, budou se častěji vracet
  • Šetřete interní náklady na ruční zadávání souvisejících produktů, Persoo nachází vazby mezi produkty automaticky za vás
  • Dělejte cross-sell i up-sell efektivně
  • Personalizujte nabídku dle osobních preferencí zákazníka (barva, značka, cenová hladina, pohlaví a další)
  • Reagujte na aktuální trendy – v případě, kdy je produkt či kategorie populární
  • Reagujte na chování návštěvníka v reálném čase
Cross-sell

Cross-sell

Nabídněte zákazníkovi produkty, které souvisí nebo jsou doplňkové k tomu, co si právě přidal do košíku. Potěšíte tím zákazníka a pokud koupí produkty navíc, tak tím zvýšíte průměrnou hodnotu objednávky a obratu.

Jak to funguje?

Persoo kontroluje jaké produkty si uživatele přidává do košíku a na základě jeho výběru mu následně zobrazuje produkty, které by si ještě mohl přikoupit. Pro prezentaci těchto produktů slouží například box s produkty “Mohlo by vás zajímat” umístěný v prvním kroku košíku, ale i na jiných místech s jejich výběrem vám poradí náš implementační tým.

Proč je to dobré pro zákazníka?

Uživatel často neví, jaký doplňkový produkt si má zakoupit, dokud mu neukážete, že by se mu k právě kupované televizi mohlo hodit Apple TV, nebo Google Chromecast, nebude nad nákupem dalšího produktu ani uvažovat.

Co vám to přinese?

Personalizovanou nabídkou doplňkových produktů zvyšujte průměrnou hodnotu objednávky, tržby a zlepšujte uživatelský zážitek, což vede k vyššímu počtu opakovaných návštěv.

Up-sell

Up-sell

Pokud uživatel na webu hledá produkt, který si chce zakoupit, je dobré mu ukázat podobné produkty, které by ho mohly zajímat, s mírně vyšší cenou nebo marží.

Jak to funguje?

Na detailu produktu, zobrazí Persoo box s výběrem podobných produktů, abychom návštěvníkovi usnadnili výběr a zároveň prodali produkty s vyšší marží. Tento box zvýrazníme, pokud vyhledaný produkt není v nabídce, abychom uživateli ukázali co nejvíc alternativ, které jsou aktuálně skladem.

Pokud si zákazník prohlíží nejdražší produkt ve své kategorií, tak se mu alternativy zobrazovat nemusíme. Stejně tak nemusíme alternativní nabídku zobrazit uživateli, který se vrací z remarketingové kampaně, zde se zaměříme spíše na dotažení nákupního procesu a na nabídku doplňkových produktů.

Proč je to dobré pro zákazníka?

Dokud zákazník vybírá a není ještě rozhodnutý jaký produkt nakoupit, tak mu usnadníte výběr tím, že mu zobrazíte produktové alternativy. Pokud mu alternativy nenabídnete vy, tak si je vyhledá a možná i nakoupí jinde.

Co vám to přinese?

Zde záleží na vaší obchodní strategii. Nabídka alternativ může obsahovat produkty s vyšší cenou, marží nebo produktů, které potřebujete z jiného důvodu prodat přednostně.

Nejprodávanější produkty

Nejprodávanější produkty

Zákazník někdy nemá čas dlouze vybírat, číst podrobné popisky. Prostě věří davu, že si vše nastudoval a chce si jednoduše koupit to, co si nejčastěji nakupují ostatní.

Jak to funguje?

Ve výpisu produktů zobrazíme nejprodávanější produkty za určité časové období. Uživatelé, kteří si kategorii zobrazí uvidí nabídku jako první a začnou přemýšlet o koupi.

Proč je to dobré pro zákazníka?

Zákazník se často nechá strhnout davem, produkty, které ostatní hodnotí kladně a často nakupují, budou pravděpodobně dobré i pro něj.

Co vám to přinese?

Zobrazení populárních produktů může uživatele, který se přišel na e-shop jen podívat popostrčit k nákupu. Řada uživatelů vyloženě čeká na trendové novinky, které by si mohli zakoupit.

Doporučení na hlavní stánce

Doporučení na hlavní stánce

Hlavní stránka je nejdůležitější rozcestník e-shopu, kde můžeme využít informace, které známe u vracejících se zákazníků.

Když známe jeho preference, můžeme ho snadno navést k produktům, které by si mohl zakoupit.

Jak to funguje?

Na hlavní stránce e-shopu Persoo zobrazuje produktové boxy na míru konkrétnímu uživateli.
Novým uživatelům zobrazí nabídku top produktů a bestsellers z různých kategorií.
Uživatelům, kteří jsou v zrovna v nákupním procesu zobrazí nabídku alternativních produktů, aby jim usnadnil výběr, nebo zvýšil tržby e-shopu.
Pokud u vás uživatel v minulosti nakoupil, Persoo si to pamatuje a nabídne uživateli produkty, které by se mu mohli k již zakoupeným produktům hodit.
Pokud uživatele nabídka na hlavní stránce nezaujala, příště mu Persoo zobrazí jinou, zajímavější.

Proč je to dobré pro zákazníka?

Zákazník uvidí hned po příchodu na hlavní stránku nabídku produktů, které by ho mohli zajímat, odpovídají jeho preferencím a cenové hladině.

Co vám to přinese?

E-shopy často neví, jaké produkty a kategorie zobrazovat na hlavní stránce, tuto nelehkou úlohu za vás zpracuje Persoo automaticky a v reálném čase nabídne konkrétnímu uživateli produkty, které ho budou zajímat.

Naposledy prohlížené produkty

Naposledy prohlížené produkty

Přehled naposledy prohlížených produktů usnadňuje navigaci a zvyšuje uživatelský zážitek.

Persoo umí zobrazovat tyto produkty dokonce na různých zařízeních, která uživatel pro prohlížení webu používá, díky tomu je nákup pro uživatele mnohem jednodušší.

Jak to funguje?

Persoo si pamatuje jaké produkty si uživatel naposledy prohlížel a tyto informace prezentuje ve vybraném boxu, který se nejčastěji nachází nad patičkou stránky nebo v sidebaru.

Proč je to dobré pro zákazníka?

Pokud si návštěvník prohlédl větší množství produktů, tak se občas rychle potřebuje vrátit k tomu, co nedávno prohlížel.

Co vám to přinese?

Přehled naposledy prohlížených produktů usnadňuje návštěvníkům nákup a zvyšuje konverzní poměr.

Stránka nenalezena (404)

Stránka nenalezena (404)

Pokud se uživatel ocitne na stránce, která neexistuje, je potřeba mu ukázat důvod, proč by měl v prohlížení webu pokračovat a jednoduchou navigací ho odkázat na stránku s nabízenými produkty.

Zobrazte mu personalizovaně produkty, které ho zaujmou a nedovolí mu stránku opustit.

Jak to funguje?

Pokud uživatel přijde na stránku, která již neexistuje, Persoo mu nabídne důvody, proč zůstat na vašem e-shopu.

Proč je to dobré pro zákazníka?

Pokud se uživatel dostane na stránku 404 často web hned opustí, pokuste se ho zaujmou i zde a udržte si jeho pozornost.

Co vám to přinese?

Stránka 404 by se nikdy neměla na vašem webu zobrazit. Pokud se tak však stane, musíte se pokusit uživatele na stránkách udržet a prodat mu něco, co by ho mohlo zajímat.

Podrobné statistiky k doporučením

Persoo měří, jak funguje každý box zobrazující produkty, abyste měli veškeré doporučování pod kontrolou.

Díky tomu můžete dobře vyhodnocovat AB testy různých doporučovacích algoritmů i podmínek, kdy co zobrazovat, a kdy ne.

Všechny tyto metriky si můžete filtrovat podle ID produktu, kategorie, značky, … (případně vyexportovat do CSV). Díky tomu přesně víte, které produkty vedly k jak velkým přínosům.

Reálné imprese a prokliky

Reálná imprese je zobrazení, který návštěvník skutečně viděl. Vykreslení boxu pod hranou obrazovky se nezapočítá jako imprese.

CTR boxů

CTR se dopočítává jako počet prokliků / počet impresí.

Dopad na transakce, obrat

Pokud návštěvník prokliknul jakékoliv doporučení, a následně nakoupil, tak měříme, za kolik tento návštěvník nakoupil (bez ohledu na to, co prokliknul, a co koupil).

Atribuční model rozdělí hodnotu transakce rovnoměrně mezi všechny před transakcí prokliknuté boxy (za posledních 30 dní/během poslední session).

Úspěšně doporučené a koupené produkty

Pokud návštěvník prokliknul produkt v doporučovacím boxu (tedy následně viděl detail produktu) a do 30 dnů tento produkt zakoupil, tak se obrat daný tímto 1 produktem započítá jako přímá zásluha tohoto doporučovacícho boxu. (Box zákazníkovi ukázal tento produkt, díky čemuž ho zákazník koupil).

Pokud by zákazník prokliknul doporučení tohoto produktu ve více boxech, tak se obrat daný produktem spravedlivě rozpočte mezi všechny takové doporučovací boxy.

Je to něco, co hledáte?
Můžeme vám připravit nabídku na míru.
Vyzkoušet Persoo
Líbí se vám Persoo?

Připravíme vám
nabídku na míru

Jednoduše vyplňte tento formulář a naše obchodní oddělení vás bude brzy kontaktovat s nabídkou na míru.

Jste agentura?

Spolupracujte s námi..

Líbí se vám náš nástroj pro personalizaci? Nabízejte ho i vašim klientům a zvyšujte s námi jejich obraty.

Pardubice
Pardubice
Třída Míru 2800
530 02 Pardubice
+420 607 723 643
Praha
Praha
Vinohradská 343/6
120 00 Praha 2
+420 608 179 251
© Persoo s.r.o. 2013-2020 Webdesign by Kennymax Developed by PragueCoding.cz
Awwwards