Etravel.cz je zaměřen na prodej tuzemských a zahraničních zájezdů. Cíl byl jednoduchý. Zjistit, o kolik procent zvýšíme obrat, když začneme zájezdy personalizovaně doporučovat.
Kde byl problém?
Mnoho lidí při výběru zájezdu zasahovala rozhodovací paralýza. Jinými slovy stále bezcílně prohlíželi desítky zájezdů, aniž by si vybrali. Tím, že jsme jim představili právě ty zájezdy, které jim nejvíce odpovídaly, dokázali jsme je pohnout k nákupu.
Jak to dopadlo?
"Přiznám se, že mě překvapilo, jaký přínos pro nás personalizace bude mít. Nyní mám pocit, že se tím stránka dostala na úplně jinou úrověň. A to nejen pokud mluvíme o tvrdých číslech, ale také celkovým přínosem pro uživatele. Zároveň chválím flexibilní přítup, díky kterému jsme mohli realizovat věci specifiké našemu oboru."
Vojtěch Schlesinger, Etravel.cz
Hlavní stránka
Persoo ON
Na hlavní stránce jsme nasadili obecné doporučení spolu se zobrazováním naposledy prohlédnutých zájezdů.
Kategorie zájezdů
Persoo ON
Na stránce kategorií jsme vybírali nejatraktivnější zájezdy pro daného uživatele v závislosti na jeho cenových preferencích a současných či minulých zájmech. Boxy jsme umístili do patičky stránky.
Detail zájezdu
Persoo ON
Na detailu zájezdu jsme umístili boxy nabízející alternativní či cross-sellové nabídky. Pro tato doporučení jsme zvolili patičku detailu zájezdu.