Zvýšení obratu o 14 %

Nejceny.cz prodávají elektro, PC, bílou techniku, zahradnickou techniku a spoustu dalších věcí.

+14 %
obrat
+8,2 %
AOV
+6 %
počet transakcí

Kde byl problém?

Mise Persoo byla jednoduchá – zvýšit obrat a zpříjemnit nakupování. A k tomu jsme využili několik našich funkcí, protože Persoo efekt je nejvýraznější, když personalizujeme celý web.

Jak to dopadlo?

Personalizovaná varianta webu je daleko produktivnější a změnila chování návštěvníků, kteří vydrží na webu déle, prohlédnou více stránek a hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 73 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků. Obrat se zvýšil o 14 %, počet transakcí o 21 % a konverzní poměr o 2,4 % Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.

Hlavní stránka

Persoo OFF

Na HP byly v doporučení pouze ručně nastavené produkty.

Persoo ON

Na HP jsme umístili box se dvěma řádky doporučení první řádka je původní doporučení řízené eshopistou, druhá řádka je personalizované doporučení z Pesroo. CTR vzrostlo dva a půl krát na 13,0 %

Sekce zboží

Persoo OFF

V sekcích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi.

Persoo ON

Box s doporučením obsahuje podobné boxy jako na HP, ale vypisujeme jen produkty z dané kategorie. CTR se zvedlo na krásných 24,8 %

Kategorie zboží

Persoo OFF

V kategoriích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi.

Persoo ON

Box s doporučením jsme umístili pod hlavičku stránky. CTR se zvedlo na 9,9 %

Detail produktu

Persoo OFF

V detailu produktu bylo defaultně nastavené doporučování. Zákazníka to sice zajímalo, ale asi tak stokrát méně než s Persoo.

Persoo ON

Pod detail produktu jsme umístili tři boxy. Jeden „ostatní si prohlížejí také“, který obsahoval alternativní produkty, druhý „mohlo by vás zajímat“ s produkty jiného typu, které jsou kupované s tímto produktem a třetí „naposledy prohlížené.“ Celkem se proklikovost zvedla o 31,4 % CTR ostatní si prohlížejí je 15,5 % CTR mohlo by vás zajímat je 5,2 % CTR naposledy prohlížené 10,7 %

Předkošík

Persoo OFF

V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda.

Persoo ON

Do předkošíku jsme umístili upsell feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z doplňkových a souvisejících produktů. CTR doporučení se zvedlo na 3,5 %

Je to něco, co hledáte?
Můžeme vám připravit nabídku na míru.
Vyzkoušet Persoo

Prohlédněte si další případové studie

Unihobby.cz případová studie

+8 % zvýšení obratu

Snowbitch.cz případová studie

+24 % zvýšení obratu

Cycology.cz případová studie

+37 % zvýšení obratu

Líbí se vám Persoo?

Připravíme vám
nabídku na míru

Jednoduše vyplňte tento formulář a naše obchodní oddělení vás bude brzy kontaktovat s nabídkou na míru.

Jste agentura?

Spolupracujte s námi..

Líbí se vám náš nástroj pro personalizaci? Nabízejte ho i vašim klientům a zvyšujte s námi jejich obraty.

Již s námi pracují..
etnetera
BlueGhost
Yves Koongo
Microsoft
PragueCoding
Bucharest
Bucharest
5 Nicolae Iorga street
Bucharest, Romania
+420 607 723 642
Praha
Praha
Vinohradská 343/6
120 00 Praha 2
+420 607 723 642
© Persoo s.r.o. 2013-2020 Webdesign by Kennymax Developed by PragueCoding.cz
Awwwards