Kde byl problém?
Mise Persoo byla jednoduchá – zvýšit obrat a zpříjemnit nakupování. A k tomu jsme využili několik našich funkcí, protože Persoo efekt je nejvýraznější, když personalizujeme celý web.
Jak to dopadlo?
Personalizovaná varianta webu je daleko produktivnější a změnila chování návštěvníků, kteří vydrží na webu déle, prohlédnou více stránek a hlavně se častěji vracejí. Zaznamenali jsme 73 % nárůst návštěv od vracejících se návštěvníků. Obrat se zvýšil o 14 %, počet transakcí o 21 % a konverzní poměr o 2,4 % Velmi úspěšně proběhlo měření asistovaných konverzí, ve kterých Persoo ovlivňuje polovinu veškerých tržeb. U asistovaných konverzí se také zvedla hodnota průměrné objednávky.
Hlavní stránka
Persoo OFF
Na HP byly v doporučení pouze ručně nastavené produkty.
Persoo ON
Na HP jsme umístili box se dvěma řádky doporučení první řádka je původní doporučení řízené eshopistou, druhá řádka je personalizované doporučení z Pesroo. CTR vzrostlo dva a půl krát na 13,0 %
Sekce zboží
Persoo OFF
V sekcích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi.
Persoo ON
Box s doporučením obsahuje podobné boxy jako na HP, ale vypisujeme jen produkty z dané kategorie. CTR se zvedlo na krásných 24,8 %
Kategorie zboží
Persoo OFF
V kategoriích bylo ručně nastavené doporučení, bez jakéhokoli vztahu k zákazníkovi.
Persoo ON
Box s doporučením jsme umístili pod hlavičku stránky. CTR se zvedlo na 9,9 %
Detail produktu
Persoo OFF
V detailu produktu bylo defaultně nastavené doporučování. Zákazníka to sice zajímalo, ale asi tak stokrát méně než s Persoo.
Persoo ON
Pod detail produktu jsme umístili tři boxy. Jeden „ostatní si prohlížejí také“, který obsahoval alternativní produkty, druhý „mohlo by vás zajímat“ s produkty jiného typu, které jsou kupované s tímto produktem a třetí „naposledy prohlížené.“ Celkem se proklikovost zvedla o 31,4 % CTR ostatní si prohlížejí je 15,5 % CTR mohlo by vás zajímat je 5,2 % CTR naposledy prohlížené 10,7 %
Předkošík
Persoo OFF
V předkošíku nebylo doporučení, jaká škoda.
Persoo ON
Do předkošíku jsme umístili upsell feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z doplňkových a souvisejících produktů. CTR doporučení se zvedlo na 3,5 %