CZC.cz jako silný hráč na trhu chtěl posílit svou pozici v e-commerce, zlepšit UX a zvýšit obrat. Nasazovali jsme, testovali jsme a CZC.cz se díky Persoo dostalo o úroveň výše.
Kde byl problém?
CZC.cz jako silný hráč na trhu chtěl posílit svou pozici v e-commerce, zlepšit UX a zvýšit obrat.
Jak to dopadlo?
Personalizace webu hodně pomohla. Box na HP má o 95 % vyšší proklikovost. Boxy s doporučováním na detailu produktu přináší zvýšení obratu o 5,1 %. Průměrná objednávka se zvýšila o 8,2 %. Cross-sell v předkošíku přináší zvýšení obratu o 5,6 % a to hlavně díky zvýšení počtu transakcí o 6 % (tedy i zvýšení konverze). Celkem se obrat zvednul o 5,3 %.
Hlavní stránka
Persoo OFF
- Na HP byly v doporučení pouze ručně nastavené bestsellery a novinky. To je fajn, ale co zbylých 99% návštěvníků, kterých se to netýká?
Persoo ON
V okamžiku, kdy jsme o zákazníkovi zjistili, co jej zajímá, tak jsme na HP vyměnili box s bestsellery za personalizované doporučení. CTR vzrostlo téměř jednou tolik, o 95 %.
Detail produktu
Persoo OFF
V detailu produktu bylo nastavené ručně vyplněné doporučování.
Persoo ON
Pod detail produktu jsme umístili dva feedy. Jeden „ostatní si prohlížejí také“, který obsahoval alternativní produkty a druhý „mohlo by vás zajímat“ s produkty jiného typu, které jsou kupované s tímto produktem.
- CTR ostatní si prohlížejí je 13,8 %.
- CTR mohlo by vás zajímat je 4,5 %.
Předkošík
Persoo OFF
V předkošíku bylo také nastavené ručně vyplněné doporučení.
Persoo ON
Do předkošíku jsme umístili upsell feed s produkty, které mají vazbu na to, co si zákazník do košíku vložil. Vazba se napočítala z doplňkových a souvisejících produktů.
- CTR doporučení se zvedlo na 3,5 %.