Pepa.cz je jedním z největších slevových portálů v ČR a soustředí se primárně na zlevněné pobyty v hotelech a penzionech v ČR a SR. Ve spolupráci s Persoo vylepšili několik oblastí webu, a v tomto článku se soustředíme na jeden z nich – alternativy v detailu produktu, který přinesl zajímavé výsledky v AB testu.
Alternativy v detailu produktu
Celkový obrat portálu pepa.cz: +7 % (oproti původní nabídce) Navýšení CTR (proklikovosti) boxu: +70 % (oproti původní nabídce). Nad patičkou v detailu produktu jsme přidali námi vypočítané alternativy. Oproti původně minimálně relevantním nabídkám jsme zobrazili nabídky ze stejných lokací, s podobnou cenovou hladinou. Navíc byla samozřejmě zohledněna i prodávanost a prohlíženost jednotlivých nabídek. Výsledkem byly stovky tisíc korun v obratu navíc. Díky usnadnění průchodu webem jsme tak výrazně zvýšili obrat portálu, a v kombinaci s ostatními personalizacemi dále modernizujeme web našeho klienta.